- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 337
Η δεύτερη επιμόρφωση εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε στην πόλη Μπεσανσόν της Γαλλίας και περιελάμβανε ενότητες σχετικά με:
- τη διδασκαλία με τη χρήση εικόνας και βίντεο
- τον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών με τη χρήση διαδραστικού πίνακα
- τη χρήση πολυμεσικών πόρων για τη διδασκαλία της γλώσσας
Στην επιμόρφωση συμμετείχαν από το 3ο Λύκειο Λάρισας η διευθύντρια του σχολείου και καθηγήτρια Αγγλικών κ. Μαρίνα Κολλάτου και η φιλόλογος κ. Βικτώρια Δημητρίου.
Η παρουσίαση της επιμορφωτικής δράσης
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 497
Η πρώτη επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στη Μαγιόρκα της Ισπανίας στο διάστημα 16-23 Οκτωβρίου 2014 και αφορούσε στη μέθοδο CLIL, δηλαδή την ολοκληρωμένη διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου ή με άλλα λόγια τη διδασκαλία διαφόρων μαθημάτων σε γλώσσα διαφορετική της μητρικής.
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα που περιλάμβανε μαθήματα με τη μορφή διαλέξεων, βιωματικά εργαστήρια, επισκέψεις σε σχολεία όπου εφαρμόζεται η μέθοδος και διήμερο συνέδριο παρακολούθησε η εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Ειρήνη Ραπτοπούλου, καθηγήτρια Γαλλικών και η Διευθύντρια του σχολείου και καθηγήτρια Αγγλικών κ. Μαρίνα Κολλάτου ως υπεύθυνη υλοποίησης του προγράμματος «CORE-Clil Objectives and Resource kit in Education» 517181-LLP-2011-NoCOMENIUS-CMP. Στο σεμινάριο παρουσιάστηκε από την κ. Μαρίνα Κολλάτου η πρόταση εφαρμογής της μεθόδου CLIL που βασίστηκε στην πιλοτική της εφαρμογή στο πλαίσιο του μαθήματος των ερευνητικών εργασιών.
{jb_attachment}Το πρόγραμμα της επιμόρφωσης{/jb_attachment}
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 492
Το σχέδιο εντασσόταν στο πλαίσιο ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης των εκπαιδευτικών την οποία επιδιώκει το σχολείο προκειμένου να διαμορφώσει την ταυτότητά του ως ένα σύγχρονο σχολείο. Σκοπός του σχολείου μας είναι να εκπαιδεύσει τους μαθητές του με τρόπο ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Ως εκ τούτου οι στόχοι του σχεδίου είναι:
1. Το προσωπικό του σχολείου να είναι σε θέση να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και οργάνωσης της διδασκαλίας και της μάθησης όπως είναι η διερευνητική και ομάδο-συνεργατική μάθηση και διδασκαλία, η ενοποιημένη διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου (CLIL), η διδασκαλία με χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων όπως είναι ο διαδραστικός πίνακας, η εικόνα και το βίντεο
2. να δημιουργηθεί κουλτούρα συνεργασίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς
3. να διευρυνθούν οι δυνατότητες συνεργασίας του σχολείου με Ευρωπαϊκούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς.