- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 35
Οι καθηγήτριες του σχολείου μας, Χατζή Κωνσταντινιά και Γούναρη Χριστίνα επιμορφώθηκαν σε ένα πολύωρο σεμινάριο του Π.Ε.Ε.Κ.Π.Ε.και πιστοποιήθηκαν στην "Κλιματική αλλαγή". Η κυρία Χατζή Κωνσταντινιά ανέλαβε τη διάχυση όλων των πληροφοριών του σεμιναρίου προς τους μαθητές και μαθήτριες του Α3.
Όλοι μαζί υλοποίησαν τη δράση για την Κλιματική Αλλαγή παίζοντας βιωματικά παιχνίδια για την προστασία από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, quiz, δημιουργία κολλάζ, συζητήσεις, παρακολούθηση σχετικών videos με κεντρικό ομιλητή τον Δρ. Ευθύμιο Λέκκα, καθηγητή Δυναμικής Τεκτονικής και Εφαρμοσμένης Γεωλογίας, και άλλους εξέχοντες ομιλητές.
Στόχος της δράσης είναι να κατανοήσουν τα παιδιά πώς η Κλιματική αλλαγή μπορεί να επηρεάσει την καθημερινή τους ζωή, η ευαισθητοποίηση τους σε όλα τα επίπεδα, όπως επίσης και τρόποι προσαρμογής και προφύλαξης ανάλογα με τις ακραίες καιρικές συνθήκες.
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 47
Η υπεύθυνη επαγγελματικού προσανατολισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Λάρισας κα. Κουτσοπούλου Φωτεινή, πραγματοποίησε στις 29 Μαρτίου 2024 ενημέρωση των μαθητών της Α' τάξης του 3ου Λυκείου Λάρισας. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας πραγματοποιήθηκαν:
- Διαδραστική αφήγηση για την ενθάρρυνση των μαθητών στη λήψη αποφάσεων με γνώμονα τα πραγματικά τους ενδιαφέροντα.
- Παρουσίαση των επιλογών και δυνατοτήτων επαγγελματικής αποκατάστασης και ακαδημαϊκής πορείας μέσω των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
- Παρουσίαση ενδεικτικών παραδειγμάτων σχολών με τα ιδιαίτερα προαπαιτούμενά τους (σώματα ασφαλείας, σχολές φυσικής αγωγής κτλ)
- Συζήτηση με τους μαθητές για επίλυση αποριών και προβληματισμών για την επιλογή τμήματος/προγράμματος σπουδών.
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 50
Στις 27/3/2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση στους μαθητές της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών της Γ’ τάξης του σχολείου μας με θέμα «επαγγελματικές προκλήσεις και προοπτικές μέσω της κατεύθυνσης ανθρωπιστικών σπουδών», από την ψυχολόγο του σχολείου μας Άννα Δημοσθένη.
Αρχικά, έγινε γνωριμία με τους μαθητές. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το μέλλον και την επαγγελματική τους καριέρα. Απώτερος σκοπός της δράσης υπήρξε η απάντηση στο ερώτημα «Ποιες σχολές έχουν προοπτική;». Πριν όμως απαντήσει κάποιος στο συγκεκριμένο ερώτημα το πρώτο βήμα που καλό θα ήταν να κάνει για τη σωστή επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων, είναι να αποκτήσει αυτογνωσία, να μάθει ποιος είναι, τι θέλει και τι μπορεί να κάνει. Να είναι σίγουρος για τα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις, τις προτιμήσεις, τα ταλέντα του, διερευνώντας παράλληλα τις ικανότητες και τις δεξιότητές του. Το δεύτερο βήμα είναι η παρατήρηση του κόσμου της εργασίας, των συνθηκών και αμοιβών, του περιεχομένου, της ιεραρχικής ανέλιξης και κυρίως των προοπτικών των επιμέρους επαγγελμάτων στην αγορά εργασίας.
Επιπλέον, τονίστηκε το γεγονός ότι οι ανθρωπιστικές σπουδές στη σύγχρονη εποχή αναδύουν πολλές ευκαιρίες σε διάφορους τομείς και αρχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ακόμη και στην εξέλιξη των τεχνολογικών εφαρμογών στην καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Για παράδειγμα, ένας απόφοιτος Φιλολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στη Γλωσσολογία, μπορεί να εργάζεται σε ένα εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης, για την κατασκευή εφαρμογών μετάφρασης μέσω Smartphone. Ακόμη, δόθηκε η δυνατότητα να εκφράσουν απορίες. Τέλος, ζητήθηκε από όποιον επιθυμεί να διενεργηθεί ατομική συνεδρία.
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 56
Στις 6 και 20/3/2024 πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση στους μαθητές της Γ’ τάξης του 3ου ΓΕΛ Λάρισας με θέμα «διαχείριση άγχους εξετάσεων – επίδοσης» από την ψυχολόγο του σχολείου μας Άννα Δημοσθένη.
Αρχικά, έγινε γνωριμία με τους μαθητές. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το επίπεδο του στρες που βιώνουν λόγω των πανελληνίων εξετάσεων και δόθηκαν εργαλεία – ασκήσεις ενδυνάμωσης. Απώτερος σκοπός της δράσης υπήρξε η έκφραση δύσκολων - αρνητικών συναισθημάτων που απορρέουν από το άγχος των πανελληνίων εξετάσεων, η εξωτερίκευση της ανασφάλειας και η αποτελεσματικότερη διαχείριση τους.
Μέσα από τις ασκήσεις δόθηκε η δυνατότητα να εξασκήσουν δεξιότητες αυτογνωσίας, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση τους, να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους, να ανακαλύψουν τις επιθυμίες – στόχους τους, καθώς και να αναπτύξουν το υποστηρικτικό τους δίκτυο. Επιπλέον, υπήρξε η ευκαιρία για επανεκτίμηση των αποθεμάτων, διερεύνηση των επιτευγμάτων τους και για επαναδιαπραγμάτευση των προσωπικών τους επιδιώξεων. Τέλος, ζητήθηκε από όποιον επιθυμεί να διενεργηθεί ατομική συνεδρία.
- Πληροφορίες
- Εμφανίσεις: 37
Την Τετάρτη 6 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε, στα πλαίσια των Δράσεων για την Ημέρα κατά της σχολικής βίας, βιωματική ενημέρωση και δράση στους μαθητές των τμημάτων Α3 και Α4 της Α' τάξης. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις μορφές και τις ενδείξεις του σχολικού εκφοβισμού, ευαισθητοποιήθηκαν, προβληματίστηκαν και εξέφρασαν τις απόψεις τους για τους τρόπους αντιμετώπισης.
Περισσότερα Άρθρα …
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: Κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισής τους
- Βιωματικό εργαστήριο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της εξάρτησης
- Αγγλικό Πρωϊνό - Εκδήλωση μαθητών της Α' τάξης στο πλαίσιο σχεδίου δράσης του σχολείου
- Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
- Ομιλία με θέμα «Ο θυμός στην εφηβεία» και επίδοση βαθμολογίας Α' Τετραμήνου
Σελίδα 1 από 12